2009-12-22 ? 05:09:01

09-12-21


Så här mycket snö var det imorse vid 6 tiden, det är inte lika mycket nu. Jag hoppas verkligen att det kommer att snöa på julafton, och inte att det blir en grön jul som förra.

Idag åkte jag och evelina in till stan vid halv sju, nordstan hade öppet två timmar längre alltså till nio. Vi skulle köpa julklappar men jag visste inte vad jag skulle köpa, men nu vet jag lite mer. Ska köpa dom imorgon, eller idag blir det ju men jag säger imorgon efterson att jag ska sova nu. Efter stan gick vi hem  till mig och kollade på new moon <3 Imorgon kommer morfar och hans fru hit, dom ska vara här över julen. Vi sågs ju i sommras men det känns som det inte var alls länge sedan vi sågs.

Godnatt

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: