2009-07-25 ? 21:19:23

Hemma igen

Hej ♥

Nu är jag äntligen hemma efter ca 7 timmars bilresa från Gävle. Det var kul att träffa morfar igen det var ju sålänge sedan vi sågs sist. Nu i veckan har vi varit i deras sommarstuga, så vi har fiskat och åkt båt och sånt man gör på landet. Det dåliga med Gälve är att det finns så mycket mygg, jag har säkert tusen myggbett.




Liam när vi skulle äta (påväg till Morfar)


Solnedgång vid vattnet


Haha Manilla åker moped




Påväg hem, så skönt att vara hemma nu.
Det blev inte att jag tog många kort, och det blev inga på mig för jag gillar inte att vara med på kort men jag gillar att ta korten, haha. Tråkig jag vet men dessa dagar har varit bad hairdays och facedays eller vad man säger, haha.

Hoppas ni har haft det bra, ikväll ska jag bara sitta vid datan och kolla på film.

PUSS&KRAM /M
Comments
Fatima

Kul att ni har haft det bra, och roligt att se lite kort. Se till att börja leta klänningar nu! JAg börjar blir lite stressad :P Den 5e September måste du ställa upp på massa kort. Bara så att du vet ! kram kram och saknad!

2009-07-27 @ 20:34:30
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Lovisa

söt lillpojken var :]

2009-07-29 @ 11:13:10
URL: http://lolllliz.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: