2009-03-27 ? 17:01:35

' frredag

Heejsan.

Jag har inte skrivit i bloggen under veckan för att jag har haft många läxor och prov. Men ska blogga minst ett inlägg per dag från o med nu.

I morse när jag vakna och kollade ut genom fönstret så jag snön. Neeeejh jag vill att det ska vara vårsol ute. Skoldagen gick snabbt idag. Vi har syslöjd på fredagar, och jag syr en klännning. Hoppas att den blir fin. Kommer att lägga ïn bilder på bloggen sedan när den är klar. Ikväll kanske det blir myskväll med tjejerna. kjaam
Comments
Anonym

jag gillar syslöj o älskar att göra klänningar. ser fram emot att se klänningen.

2009-03-27 @ 19:00:12
Manilla

oh en klänning , vilken färg :D ?å hur ser den ut hehe

PUsselipuss

2009-03-28 @ 00:01:13
URL: http://maanilla.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: