2009-05-14 ? 22:20:26

För ett år & fem dagar sedan..

...åkte jag till Mallorca med min snäällla syster, Såå kul var det. Undra vad vi gjorde detta datumet och denna tid, kul hade vi i allafall. Och tiden har gått så fort sedan dess, Hoppas att det blir en utomlands resa i sommar.

Lite Mallorca bilder. ( har inte många på brors data)




Saaaaknaa <3


Och I tisdags gick min data sönder också, men jag ska få en ny snart eftersom att den är försäkrad som tur är. Och jag hade skrivit min författar sak och nu måste jag skriva om allt, irriterande. Imorgon blir det två timmar syslöjd kul, haha.
Nu ska jag kolla lite på tv. Åhh vill läsa Breaking down, evve jag väntar XD haha. Nä men jag tror att jag ska köpa den istället, får se hur jag gör. puss o kram / M
Comments
Manilla

åååh ja saknar det så¨mkt. Vi måste verkligen göra om det !!!

och verkligen inte tack till den "vackra" bilden du lagt in på mej hahah fyfan marre haha

2009-05-15 @ 22:15:01
URL: http://maanilla.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: