2010-08-26 ? 20:46:17

just click on play...

Början är så bra ♥


 

Trött är jag, funderar på om jag ska gå ock lägga mig nu så jag är pigg imorgon. Idag fick vi i allafall vårat schema och våra datorer i skolan. Schemat var vell okej, men vi börjar 8 tre dagar och då måste jag alltså vara vid hållplatsen tjugo över/halv 7. Brukade sova vid den tiden annars, menmen. På måndagar har vi lång sovmorgon, skönt för jag är måndagar brukar alltid vara extra tråkiga och sega för att det är på början av veckan. Imorgon ska vi till Delsjön med klassen och alla andra ettor. Vad konstigt det kändes när jag skrev "klassen", änns som att "klassen" alltid kommer att vara myrorna, känns inte rätt än.  - Imorgon mot kvällen blir det kanske NRJ med evo, beror på om det regnar eller inte. Erik Hassle, Kato, Rasmus Seebach, Lazee, Siblel, Million Stylez, Mohombi och Rebound kommer dit. Vill se dom. Gillar Mohomis nya låt "bumpy ride".

Just det, Damon/Ian vann sexiest beast mot Edward/Robert hos EW. Tror det var över 60 som var med, såklart Ian vinner han är ju snyggast.

 

Comments
alice

sv; haha visst, kolla in min då ;)

2010-08-26 @ 21:16:41
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
mli

Hejsan :-)



En god nyhet: Du har vunnit armbandet från Cocoo, du deltog i min tävling för nu två veckor sedan.



Jag säger Grattis och ber dig maila mig på [email protected] - adressen vill jag åt sen är det ditt ;-) Jag skickar det redan imorgon!



Massor med kramar - du vann för att jag börjat läsa din blogg, och den är jättefin!



Ha en bra kväll :-) PS. Jag presenterar dig och din blogg på min blogg ikväll ;-)

2010-08-26 @ 21:32:41
URL: http://idamli.blogg.se/
Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-26 @ 23:58:32
URL: http://shikos.blogg.se/
jacquline.

en självklarheeet att våran finaste & hetaste Ian vann ju ;) åååh ian somerhalder säger jag bara! gaaash att de går och bara så otroligt fin.

and määrie! i fucking miss u my little darling ! hörde att ni skulle t nrj imon kanske? ska ju oxå dit så vi kanske ses ;d oooch vi alla måste ses snart! de blev ju fan inget av allllt vi bestämde i somras -.-' och marie jag måste komma hem till dig snart igen och nana över! va ett jävla tag sen nu.. älskar dig som fan min vackra och fina och bästaste märie ! =) <3 huhuu YAACOOUUBE !! BASS... CHUUCK BAAS.... ((viftandet med armarna och den rösten)) (((EFFEKT))) HAHAHA så bäst. folk ba ööh? vad skriver hon ? men d är bara jag och min älskade määrie som fattar ;d hääh och marie e bara min ;) så buuuck off alla! tiihii :)

2010-08-27 @ 00:51:39
URL: http://www.nattstad.se/jacqulinejabrin
[ F o t o - V a r d a g ]

sv. tack så mycket =D

Hoppas allt e bra med dig? =)

2010-08-27 @ 12:48:08
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: