2010-01-25 ? 19:29:28

Goodnight

hejhej

sitter här i min säng och kollar på tv. Är väldigt trött så det blir tv en stund till sedan blir det sova, extra skönt att det är sovmorgon imorgon. Hela veckan kommer nog vara lika seg som idag, vi hade apass exakt hela dagen från 8.20 till halv fyra. Vi hade ju såklart raster men tiden går otroligt mycket långsamare när man inte har något att arbeta med och när sin mp3 inte har batteri kvar. Kommer bli en massa apass denna vecka eftersom att vissa av lärarna inte är där. Just det om några dagar måste jag bestäma mig om vilka skolor jag ska söka till, har bestämt mig att det blir Media programet i allafall. Men jag kanske kommer att ända mig och ta samhäll + fotoinriktning? Nemen ne, nu ska jag fortsätta kolla på tv.

sovgott.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: