2010-07-09 ? 13:33:39

"HE HE"

Godmorning upper east siders it's Gossip girl marie här, jag är fattig jag vet. Just nu är jag på ett humör som gör att jag skrattar åt allting, och då menar jag typ åt allt. Kul att skratta men inte i seriösa ögonblick som jag gjorde hos tandläkaren för någon dag sedan. Jag klarar inte av "serösa" stunder, det finns alltid någonting att skratta åt. Och det värsta var ju att hon skulle kolla på mina tänder då börja jag skratta ännu mer. När man inte ska skratta kommer det u små flashbacks i huvudet på mig och det blir så himla kul. Jag tänker Marie sluta skratta, men då börjar jag skratta ännu mer. Problem har jag, haha måste få hjälp så att jag kan lära mig att kontrolera mig själv så att jag inte skrattar hela tiden. Nenu ska jag duscha sedan vet jag inte vad som händer, vill göra något. Evo? Jäclin?

 

Comments
D D A N I E L L A A ♥

sv: ja, så är det för mig med :) fast med team edward!

2010-07-09 @ 15:07:38
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
mhalin

svar - haha . vem vill inte det ? :D

2010-07-09 @ 21:01:33
URL: http://cconfused.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: