2010-06-03 ? 12:10:29

3 juni

Hellu

Vaknade inte av väckarklockan idag,  vaknade för en timma sedan. Idag skulle vi till gamlestan och ha idrottsdag med sokan, nu när jag ser det fina vädret skulle jag vilja vara i skolan faktiskt. Orkar inte vara inne när det är såhär varmt. Jag måste hitta skor och klänning till avslutningen IDAG, ska kolla på datan senare. Jag kommer inte  att ha klackskor även om det är assnyggt men pallar inte att typ vara 190, herregud nej, jag är redan 178cm så jag ska kolla på fina gladiatorskor. Jag kan inte förstå att vi åker på Måndag ska bli mega kul sedan när vi kommer hem är det bara två dagar kvar tills sommarlov, det är alltså en vecka kvar. Nyss var det över en månad kvar, denna terminen har gått så fort. Det känns som det nyss var snö på marken?..eller är det bara jag som tycker det?

Vill till stan också. Och jag måste köpa kuvert plånboken som man såg på blogg.se, as snyggt ju. Det är säkert en sån vara som alla vill ha och att dom tar slut snabbt, men nej jag ska i allafall köpa en. Nu ska jag gå till kylskåpet och kolla om det finns något gott, finns aldrigt något gott nu för tiden. pöss

Comments
Watchmovies/ Laila

Tackar! Fin design!

2010-06-03 @ 13:23:24
URL: http://watchmovies.blogg.se/
Tess

sv; Han är inte bra.

Han är bäst! ;)<3

2010-06-05 @ 00:41:52
URL: http://tiiinis.blogg.se/
Jeanette

Kikar in och tipsar om att jag startat igång ännu en tävling, i den här kan man vinna en valfri t-shirt från Twear. Var gärna med i den oxå.



Ha en fortsatt härlig söndag.

2010-06-06 @ 16:30:53
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: