2010-06-19 ? 00:10:05

REVERSE OF SHADE

Hello
Nu har det gått en vecka och en dag sedan vi fick sommarlov. Jag har varit med Jäclin hela tiden typ, och på måndag morgon åker vi till öland som kommer att bli väldigt kul. Idag skulle jag egentligen ha varit med evo and nino, men det blev ändrade planer sedan gick tiden så snabbt som vanligt. Har hittat asbra ny musik också som jag kommer lägga in på bloggen senare också, och även några bilder från stockholm tror jag. Just nu sitter jag och kollar på mtv, har lust att kolla på film. Men jag vet inga bra just nu, kollade på Dear John för någon vecka sedan, den var bra och rekomenderas. Eclipce har premiär i sverige den 30 juni och jag måste gå på det, Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Stockholm den 29 juli och när jag först fick reda på det ränkte jag vad coolt att dom kommer hit och jag hade dött om detta skulle ha varit i början av förra året. Men då tänkte jag att gillar det lika mycket som förut. Men nu, fan asså. Jag vill fan åka dit och se Taylor Lautner, kollade på new moon för någon dag sedan och Lautner crushen har kommit tillbaka. Ian somerhalder är också assnygg, han är OMG.

The windupdeads -  reverse of shade ♥

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: