2010-05-02 ? 21:37:50

sundayy


Liam Sötis på bilderna.
Idag har det varit en ganska bra dag för att vara söndag, men jag hatar fortförande söndagar. Andledningen är att det är skola imorgon, eller den riktiga anledningen är att jag måste gå upp tidigt. Vaknade typ vid 9 idag, fan vad jag kommer ångra att jag inte sov längre imorgon bitti.

HAHA måste skriva om vad jag drömmde om inatt;
Allt började med att jag och Olivia var i stan, sedan går vi ut på gatan och då var vi tydligen i New york. Jag flippade typ över och tog kort på allt och då menar jag allt. Sedan blev det plötsligt natt och det var en kväll då typ alla skådespelare skulle stå i byggnader och vinka till sina fans (?). Då såg jag Blake Lively från Gossip girl, och det ända jag tänkte på var omg Chace och Ed kanske är här. Då försökte jag ringa till Jacque för hon tycker att Ed är as snygg, men hon svarade inte. Då kom Blake fram till mig och sa "du är producenten". Och ja ba "ah", sedan hämtade hon Chace omg omg omg. Hon sa till han att jag var producenten, så vii stog och snackade om något kommer inte ihåg. Sedan frågade han från ingenstans om jag skulle till Liseberg. Då började alla skratta exakt samtidigt. Hahaha åt vad vet jag inte men det var så jävla roligt. Så jag vaknade av att jag låg och skratta och jag kunde inte sluta heller, så jag kunde inte somna om. Kommer alltid skratta när jag tänker på det, samma sak med den här drömmen. Haha asså hur konstiga saker det än är, är det alltid kul när man drömmer det. Lixom en basket boll som mosar några personer som blir till mos, HAHAHA fan va kul. Nog bara jag som tycker det är kul, man måste se för att förstå hur kul det var. 

Sitter och lyssnar på Lil Wayne, mycket bra. Funderar på om jag ska baka något och kolla på film, haha seriöst kollar på film tjugofyra sju typ.

Comments
Kajsa

sv: nej det gör jag inte, det skulle vara väldigt otroligt. han har ju varit med i alla säsongen, är ju en av huvudrollerna, nje det är nog inte han... =)

2010-05-02 @ 22:46:36
URL: http://caisalinnea.blogg.se/
J O Z E F I N E

sv; ja, alltid kul med förändring ;)

2010-05-02 @ 23:12:45
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Annie

sv: ja det var det :)

2010-05-03 @ 06:42:57
URL: http://aanniieeoh.blogg.se/
Lela

Vad fin blogg! ((:

2010-05-03 @ 15:04:53
URL: http://lelatjejen.blogg.se/
Ines ' H

jaha okejj det kanske bara är på vissa datorer ?? ;)

haha, allt bra med dej ? =)

söt blogg , kram :)

2010-05-03 @ 15:12:23
URL: http://inesh.blogg.se/
jacquline '

HAHAHA! asså min lilla älskade marie , jag ska alltid vara med i dina drömmar ^^ haha du har alltid sånna sjuka drömmar.

men omg ;o min älskling! fan att jag inte svarade då så kunde jag ha kommit med in i drömmer ;o asså omg jag hade dött! jävla lyckos att du har drömt om dom ;o haha bäst äru marro!

saknar dig som fan.

oooch i sommar! huhuhu kuuligheter.

älskar dig oerhört min lilla marro parro <3

2010-05-03 @ 15:46:54
URL: http://jacqulinejabrin.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: