2010-09-02 ? 23:51:08

How many blogs do you read daily?

Hur många bloggar läser ni dagligen? Har märkt att jag läser väldigt många faktiskt, läser runt 35-40 bloggar om dagen, och det är vääldigt många om jag tänker efter. Jag känner inte alls många av dom, det kanske är 5 personer som jag känner IRL. Tar faktiskt tid att läsa bloggarna, märkte det när jag kollade hur mycket klockan var när jag satt mig vid datan tills jag hade läst alla bloggar. Men det är ju något som jag gör frivilligt efter som det är något jag gillar eller tycker är intressant med bloggarna. Tänkte skriva ner dom som jag läser så jag kan se hur många det blir. Och detta är dom som jag läser dagligen, läser andra bloggar också men kanske inte varje dag.

 

Paparizzibecka

Amanda Desiree

Angelica Blick

Catrin Hinsell

Afrobelita

Lisa adelia linnea ullstöm

Fattiga Inneliggare

Idah

Kattis

Linnea

Nedik

Marielle

Modellbloggen

Ninni

Lova

Avenymamma

Rlina

sandra

Sara au pair

Sara thelin

Sofie Au pair

Staflin

Tovec

Fatima

Evvo

Manilla

Jacque

Michaela

Kenza

Fattybom

Kissie

Febbs

Paow

 

Det tog tid, haha. Men det är ungefär alla bloggar som jag läser dagligen. Märker att alla inte är uppe för jag läser ungefär 4-5 engelska bloggar också. Och alla dessa är bara "vanliga bloggar" läser ju "skvaller"bloggar, bloggar om kändisar också. Shit va mycket egentligen. Läser bloggarna för olika själ, vissa tar sjukt fina bilder andra skiver om intressanta saker osv. Och vissa lever min dröm, exempel som Sara. Har bloggat om henne förut om jag inte minns fel. Men hon är 19 bor i New york (!!) där hon är Au pair, checka hennes bilder. Dom är asfina.

Jag vill också flytta till new york efter studenten, ska jag kanske också åka dit som au pair ett tag? Så jag får känna hur det är att bo där och man jobbar ju också så man har ju pengar så man överlever. Fatima rekomenderade det så varför inte pröva på? Ska faktiskt tänka på det. Höhö

 

Lyssnar på TPR's album, kan inte sluta. Så himla bra! ♥

Comments
Amanda

sv: tack så mycket. :)

Jag vet faktiskt inte vart den är köpt, den är väldigt gammal som jag rotade fram från ett skåp i våras. :)

2010-09-03 @ 07:48:38
URL: http://aamandalund.blogg.se/
BAMBII

sv: varsågod :)

okej, kom nyss hem från skolan!

2010-09-03 @ 14:56:02
URL: http://bambiisweets.blogg.se/
alice

Nu är svaren på frågestunden här! Hoppas du blev nöjd med svaren! Och tack för att du frågade :)

2010-09-03 @ 20:20:36
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Hanna

Åh vilken snygg header! Jag läser också sjukt många bloggar, det tar sådan tid men kul är det =)

2010-09-03 @ 21:33:50
URL: http://wordsbyme.se
Emma

himmel vad mycket bloggar, hur hinner du med alla? iaf din blogg är helt klart besökvärd:)

2010-09-04 @ 21:02:06
URL: http://emmaaplace.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: