2010-09-13 ? 00:31:45

"i could use a dream or genie or a wish"

Dygna blir det idag, sover imorgon när jag kommer hem typ. Mycket som jag måste göra innan jag går och lägger mig, och tiden går ju så jävla snabbt när man inte vill att den ska det. Så det är lika bra att jag dygnar. Imorgon ska vi ta skolfoto, kommer inte bli bra på mig. Ush. Ändrade headern lite, tänk va coolt. Jag kan säga att jag har en utav dom snyggaste headers som finns, dvs en utav dom med Ian (♥) på. Säg en person på denna jord som är snyggare än honom? Om det inte kommer in kommentarer nu så antar jag att ni tycker samma som mig, bra det. Försöker inte att nämna thevampirediaries i detta inlägg så jag byter samtalsämne... emh... jag ska läsa en sak som jag inte tänker nämna. HÖHÖ

 

DRÖMMER NÄR JAG SER DENNA ASFINA BILD, LOVE IT!!

Vill vara där nere

 

Comments
Tobias Martinsson - PhotoFrame

Hoppas du haft en skön helg! :D Vad äre för planer i veckan för dig? :D

/Tobias

2010-09-13 @ 08:29:38
URL: http://photoframe.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: