2010-08-29 ? 14:13:16

SCHEDULE

Så här ser mitt schema ut, ganska bra tider förutom att vi börjar åtta på onsdag, torsdag och fredag. Tycker att vi kunde ha börjar nio i allafall så att man gå hem vid åtta tiden inte vid sju tiden. Men om jag förstod allting rätt så är WS frivilligt men att man måste gå på någon varje vecka typ? Så man kan typ skippa WS ibland. Stort pluss till måndagarna, lång sovmorgon. Det gillas. På Tema lektionerna pluggar vi bland annat Samhäll-, Natur och Religionkunskap. Det ska lägga till tid med vårand handledare osv, när vet jag inte för vi har inte fått våra tiden än.

 

Så vad har jag gjort i helgen? Ingenting egentligen, skulle till NRJ men så blev det inte. Men jag hade asont i min fötter för jag hade nya leggins och vi hade en skattjakts sak i skolan  då vi fick gå runt i stan och legginsen skar mina fötter typ varje gång jag gick ett steg. Så jag kunde knappt gå i fredags, så det kanske var lika bra att jag stannade hemma så det inte blev värre. Imorgon slutar jag halv tre, efter det sticker jag nog in till stan.  Nu ska käkas en väldigt sen frukost. KRAM

Comments
Jannica

sv; ja det gjorde jag också :) funderade på att köpa dem :)

2010-08-29 @ 15:54:35
URL: http://typisktjannica.blogg.se/
Jannica

sv: Gina Tricot :)

2010-08-29 @ 16:00:43
URL: http://typisktjannica.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: