2010-01-31 ? 10:29:32

31 januari

Hejsan

Jag vaknade för en halvtimma sedan, sitter nu och kollar på tv. Igår kväll var jag med Evelina, Jacque och hennes bror. Vi gjorde inte så mycket, först var vi hemma hos mig sedan gick vi ut. När sebastian gick hem gick vi hem till mig igen. Vi snacka om läskiga saker som döden livet drömmar och andra dimensioner, tycker det är jätte läskigt om man tänker på sånt. Och våra händer såg verkligen ut som utomjordingshänder. Läskigt. Jacquline sovde över här, fast hon sover fortförande. Vet inte varför jag vakna så tidigt egentligen, vi var ju öppe ganska länge. Men det är vell bra att jag inte sover för länge så jag inte blir trött ikväll, men det kommer jag säkert ångra imorgon när jag ska gå upp.

Comments
Sofie

Hej,glöm inte bort min blogg// Soppie

2010-02-01 @ 17:41:36
URL: http://musicisoverme.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: