2010-01-23 ? 08:23:06

23/1

Klockan är över åtta på morgonen? Jag är inte ett dugg trött, men jag ska sätta på någon film nu och försöka sova. Har en ny design, har inte gjort den själv. Men jag har fixat musik på sidan, har nog lagt in alla låtarna tidigare i bloggen men skit samma. Har en "statusruta" längst upp till höger också, tror inte jag kommer använda den så mycket men vi får vell se. Och jag fattar inte vad det är för ruta som kommer upp på min blogg, en sak från memlan.webblogg.se? Vet inte hur man tar bort det, irriterande. Men aja...

Comments
Jennifer

Sv: Hej, tack så jättemycket! :)

Tyvärr så vet jag inte hur man gör en video där jag visar hur jag gör avatarer, sorriiii! (a)

2010-01-23 @ 11:44:32
URL: http://theeasway.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: