2010-05-29 ? 23:01:24

eurovision songcontest

Hellu

Idag vid tre tiden åkte jag och Nina in till stan för att köpa presenter till Gålnas som fyller år imorgon GRATTIS polarn. Skulle egentligen på middag och fira henne idag men jag fick as ont i huvudet ett tag innan så det blev att jag stannade hemma. Jätte tråkigt, men jag hade verkligen ont i huvudet och jag skulle ha varit helt tråkig hela kvällen. Hoppas hon gillar presenterna i allafall. Nu har jag inte lika ont i huvudet längre, men jag känner att den kommer att bli värre om jag gör ((hastiga rörelser)) så jag ska försöka hålla huvvet så stilla som möjligt.

Ligger och kollar på Eurovision songkontest nu, det är mycket snack om att Tyskland kommer att vinna. Samma sak som det var om Norge förra året, men vi får la se om en timme ungefär. Själv tyckte jag om Frankrikes låt, en stil av alla musikstilar jag gillar. Skön att lyssna på. Och det suger att Sverige inte är med, Dalem al fakir skulle ha vunnit.  Aja lyssna på frankrikes låt i allafall, visst är den skön?

 

Comments
Malin

sv: tack så mycket :-)

2010-05-30 @ 13:54:53
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: