2010-05-27 ? 07:32:22

Goder morgon

sitter och pluggar, gjorde typ inte det igår eftersom att jag var så trött. Och flippar på att jag inte hittar mina bild papper där det står vad jagska kunna till provet, har inte ens alla delar kom jag på men jag orkar inte bry mig om det just nu utan ska fråga evo eller någon om dom kan ta med pappren till skolan så jag kan plugga på rasterna. SO provet kommer inte gå så bra tror jag men jag ska försöka få in mer saker i huvvet, glömer typ bort direkt. Oh kom just på att vi börjar nio idag, 40 minuter gör väldigt mycket. Så jag börjar alltså hemkunskap om 1h 30min. Just det jag ska till stockholm i juli till Fatima, kommer bli mycket skoj och allt är redan bokat så denna sommaren blir det. Nu måste jag plugga, får panik när jag kollar på alla papper. Dagens låt blir denna, asbra;

Does it offend you, yeah? - Whit a heavy heart

Comments
liza

sv-

okejokej, det är bra att han får fler och fler fans här i sverige ! jag är verkligen ett jätte stort fan haha ! Jag är typ helt besatt !

du har en jätte fin blogg.. tack för du svarade på min ''dagens fråga'' !<3

2010-05-27 @ 15:06:15
URL: http://lizalouise.webblogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: