2010-10-25 ? 02:02:01

2AM

Jag lär mig verkligen inte av mina misstag. Hur ska jag orka vara vid hållplatsen 07.22 imorgon? Klockan är två och jag har inte ens plattat mitt hår än. Jag vet inte hur jag tänker, men ska börja med det nu i allafall och det tar ju ett tag eftersom jag har så mycket fluff. När jag är klar med det så får jag se hur mycket klockan är kolla om det är någon idee att jag går och lägger mig. Skrattar åt mig själv. Vet ju hur mycket jag kommer att ångra mig imorgonbitti. Det är alltid så med mig. En andledning till att tiden går så snabbt för mig är att jag får sån söndagsångest. Jag blir på så dåligt humör och då måste jag hitta på något som får mig att glömma att det är söndag, film osv. Sedan poff så blir klockan 00.00. Känndes fan som att klockan var nio nyss? Skönt att vi har lov snart i allafall :)

 

Åh nej. Sitter framför min spegel och ser mig själv. Inbillar mig att någon står och glor på mig. Jacque, fan att du inte är här! Haha. Psykar mig själv nu, kollar mig själv i ögonen fast jag vet att det är läskigt. Måste sätta på någon film och sluta tänka på det, Ian får mig alltid på andra tankar ♥

 

 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: