2010-10-09 ? 11:17:48

A LIST/ just because im bored

Välj dina fem favorit serier:
bara fem blir svårt, men det får bli...

1. The vampire diaries
2. 90210
3. Gossip girl
4. One tree hill
5. The OC


Vem är din favorit karaktär i nr 2? (90210)
Min favorit karaktär i 90210 är lätt Ivy. Hon har fint hår och hon har en skön klädstil. Tycker att hon ska vara med Liam, men kanske börja ändra mig nu. Dixon? Ne, jag vet inte. Tycker jag har väntat på på Liam och Ivy så länge att man förlorar hoppet. Så är det med många serier, förutom The vampire diaries då. Kommer alltid vara Damon och Elena för mig. Går inte att ändras. Samma sak med The Oc, Ryan och Marissa. 

Vem gillar du minst i nr 1? (The vampire diaries)
Uncle John, han är irriterande! Han förstör bara, skönt att han inte är med längre. Man han kommer säkert att dyka upp någon gång snart igen.

Ditt favorit avsnitt från nr 4? (One tree hill)
Finns många bra! Det finns ju över 150 avsnitt, svårt att välja en av dom. Men det är något avsnitt när Lucas och Brooke & Nathan och Haley var tillsammans. Någon gång mellan säsong 1-3. 

Vem är din favorit säsong av nr 3? Vilka tycker du ska vara tillsammans när serien slutar? (Gossip girl)
Säsong två är min favorit får det nog bli. Jenny/Nate, Serena/Dan, Chuck/Blair, erik/cute boy, Vanessa/i dont cere. Gillar inte Vanessa, hade inget emot henne tills säsong 2 avsnitt 9. Hon sabborterar bara. 

Favorit par i nr 3? (The O.C)
Det blir nog Ryan och Marissa även om jag tycker Seth och Summer är jättesöta tillsammans.

Ett par du inte klarar av i nr 2? (90210)

Just nu är vell alla par O K. Men jag gillade verkligen inte Ethan från säsong ett, skönt att han är borta. Kommer inte ens ihåg varför han inte är med längre? Måste kolla upp det, tvångstanke. 

Hur länge har du kollat på nr 1? (The vampire diaries)
Jag började kolla i mitten av säsong 2 någongång. Tyckte det var Ok i början men sedan kom Damon in i bilden och jag crushade i programet och i Ian somerhalder. 

Hur blev du intresserad av nr 3? (Gossip girl)
Jag hatade programet i början, men sedan gav jag det en till chans på en boredom och jag började gilla det. En andledning till att jag fortsatte kolla var Chuck Bass. 

Favorit skådespelare i nr 1? (The vampire diaries)
Ian somerhalder såklart, love him.

Vilken serie gillar du mest 1,2 eller 5? (The vampire diaries, 90210 eller the oc )
The vampire diaries!

Vilken serie har du sett mest avsnitt från mellan 1 och 3? (TVD,90210,GG)
Om man räknar med avsnitt så är det Gossip girl eftersom att den har flest säsonger. Blir även Gossip girl om man räknar hur många gånger man har sett ett avsnitt eftersom att jag har kollat ihjäl på serien i ungefär ett och ett halvt år. Sedan The vampire diaries, 90210.  

Skulle 3 & 4 fungera att slås ihop? (One tree hill och The oc)
Jag vet inte faktiskt, kanske. Vet inte hur i såfall. Har aldrig sett en crossover på serier tror jag, inte medvetet i allafall. Men nu nästa vecka ska ju One tree hill och Life unexpected ha en crossover i ett avsnitt. Kommer säkert att bli bra eftersom att det är sånna "lugna familjeserier". 

Sätt ihop två karaktärer i nr 1 som skulle kunna bli ett helt okej par? (The vampire diaries)
Damon och Elena skulle bli helt A-M-A-Z-I-N-G. Men ett helt okej par, Stafan och Katherine kanske. Efter förra veckans avsnitt började jag gilla dom tillsammans för man fick ju se sanningen och förstå historian. Men nu efter veckans avsnitt vet jag inte vad jag vill längre. 

Har nr 5 inspirerat dig? (The oc)

Los angeles. 

Vilken serie mellan 2 & 4 har bästa intro musiken? (Gossip girl och One tree hill)
Gossip girl har ju ingen typ? Så det blir One tree hill, älskar låten. "i dont want to be" by Gavin DeGraw.
Jag ska ta och kolla på One tree hill idag tror jag, det var faktiskt länge sedan. Har ju alla avsnitt på min gamla data så varför inte.
Har faktiskt inte lika tråkigt längre, höhö. Men jag blev assugen på Mc donalds, åh vad gott!
Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: