2010-10-14 ? 18:48:00

i liked him but now... i love him

Im home. Hade två lektioner idag, svenska och samhällskunskap. Ska snart träffa jacque, evo, Nina och Kicki. Kuligheter! Känner att jag måste komma ut för att inte bli tröttare. Sov bara ni några timmar imorse, från sju till tio. Måste ta upp en sak om The vampire diaries, i need to. Herre min gud..Vilket bra avsnitt det var alltså, men så jävla synd. Jag skakade typ genom hela avsnittet, jag visste att något inte stämnde och att något oväntat skulle hända. Jag trodde aldrig att jag skulle reagera som jag gjorde. Jag har aldrig gråtit så mycket av The vampire diaries, aldrig. Så synd.

 

Jacque ska sova här idag och vi ska kolla på avsnittet igen senare, och hon har inte sett det än. Omg, shock nummer 2 av säsong 2. Jeezes.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: