2010-10-06 ? 10:07:13

Old ones

 

Klicka på bilden och lyssna på spotifylistan med massa gamla låtar från 90-talet och i början av 2000-talet. Satt och nynnade på Eternal Flame av Aromic kitten från ingenstans. Sökte upp på youtube, sedan på spotify. Klickade runt och lyssnade på massa gamla hits. Dom på minner så mycket om när jag var liten, när jag Manilla och Fatima hade dansuppvisningar i vardagsrummet. Var nog tre år eller något liknande, goda tider det. Vill "åka" tillbaka till den tiden ett tag, allt var så himla lätt och det ända man gjorde va lekte och hade kul.

 

För någon dag sedan hittade jag en sån gamal videokasett där man lägger in små kasetter med sånt som man har filmat med videokamera. Vi har letat efter den i några år nu så blev glad när jag hittade den. Tur att jag rensade mitt rum den där gången, annars skulle jag aldrig ha hittat den. Så idag blir det att kolla på massa filmer från barndomen, eller när man var liten. När man säger barndomen låter det som man är värsta gammal. Filmer från dansuppvisningarna, kalas osv. Haha kommer ihåg en video från mitt kalas när alla dansade, Gålnaz så söt!

Comments
Sara

Snygg design, skulle man kunna få din stilmall?;D kram!

2010-10-06 @ 16:14:45
Angela

SV: Åh, jag undrade just vart du var ifrån. Åh, jag skulle också vilja vara halv afrikan eller afrikan! :D Jo, man vill ju åka överallt haha!

2010-10-06 @ 18:44:28
URL: http://angeelas.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: