2010-10-19 ? 23:05:29

HEY

 

Idag var det min första dag på min nya skola, har bytt till Jensen. Jag fick ett bra intryck av skolan och klassen verkar vara riktigt skön. En till sak som gillas är schemat på skolan. Vi har varannan vecka tidiga och sena tider, dvs ena veckan börjar vi vid åtta och slutar vid lunchtid, den andra veckan börjar vi vid lunch och slutar vid fem. Ja.. klockan fem. Men jag gillar det. Skönt att få ha sovmorgon varannan vecka, även om vi slutar sent. Och skönt att vi slutar vid lunch när vi börjar 8.

 

Börjar bli lite besatt av twitter också. Förut använde jag det bara för att följa kändisar, men nu skriver jag också och följer jag andra "okända" personer också. Har faktiskt 287 followers, tycker det är väldigt mycket för att ha varit aktiv där i en vecka. Aja nu ska jag kolla på tv, börjar halv ett imorgon. SKÖNT!

BYEBYE

 

 

Comments
Michaela

ooouh tro mig marre du kommer tröttna att sluta 5. När det väl är 8 - 5 dagarna är det inte kul :o men annars är skolan grrrryym! <3

2010-10-19 @ 23:33:23
URL: http://michaelapp.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: