2010-09-22 ? 01:34:03

BEAUTIFUL PICTURES

Hur fina är inte dessa bilder? Så jävla FINT!! Cant wait tills jag åker dit. Det ända positiva med att jag att jag kommer åka när jag är 18 är att jag har ett tag kvar att skaffa mig en riktigt riktigt bra kamera. Kommer aldrig kunna lägga ner kameran när jag är där, kommer vilja fota varenda sak. Tänk att ha en fotodag i New york, undra hur många bilder jag skulle ha tagit egentligen.

Funderar på att skapa en ny kategori, drömmar eller new york blir det nog. "a thing i want to do" ingår ju egentligen i drömmar så det passar nog bättre med new york eller? Eller så ändrar jag allt till drömmar och alla dessa sakerna får ingå. Får se hur jag gör, höhö. Men gud, seriöst. Bilderna är så fiiina. Kan inte sluta kolla.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: