2010-09-25 ? 03:52:53

fridayyy

Hey peps.

Ska sova snart, fast tänkte läsa lite innan. Var med Jacque, Michaela och hennes polare förut, hatar regnet föresten. Eller nej, jag hatar mitt hår! Om jag hade normalt hår skulle jag inte bry mig lika mycket. Gillar regn ibland. I dont know what to write anymore soo, bye. Nej just det!! Fick en till hjärtattck förut när jag kom hem och såg the preview av the vampire diaries. Seriöst.. vid 0.09. Dör om det är vem jag hoppas att det är. Jacque vi hoppas ellerhur =D

Omfg, säger jag bara. Blir nog det bästa avsnittet hittills, med delad plats med 2.01.

 

Comments
Julia

Sv: Ja, det tycker jag. Men jag gillar Sassa också! :) Vad tyckte du?



Jag är också helt besatt av Vampire Diaries!

2010-09-29 @ 13:02:44
URL: http://juliaf.webblogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: