2010-09-24 ? 02:49:58

I got a heartattack

Lyssnade på asbra musik på spotify, hittade en asbra låt. Lade till den i fel playlist, skulle radera bort låten från den listan och det slutade med att jag raderade en playlist istället. Trodde att jag hade raderat den listan med den musiken jag lyssnar mest på och har mest låtar på men som tur var va det inte det utan det var Akonlistan. Fick nästan en hjärtattack, för man kan vell inte få tillbaka listor som man har raderat? Det konstiga var att jag såg att jag var påväg att radera en lista. "Do you really want to delete this playlist? Delete, Keep" Klickade på enter (delete) men i huvudet jag bara "noooooooo", hörde min röst i slowmotion. Tur att alla akons låtar är bra, behöver bara söka på Akon och lägga till alla låtar.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: