2010-09-21 ? 01:35:25

late update

Klockan är snart halv två, varför blir det alltid så himla sent? Imorgon ska vi ha redovisning om partier, vi har om miljöpartiet och moderaterna. Vad är det jag sak säga? Svaren till dom frågor jag ska snacka är så himla korta. Om jag inte hade någon skola imorgon skulle jag bara sitta och surfa vid datarn. Chill, man behöver inte tänka på massa saker.

 

Kom på mig själv förut att alltid när jag tänker på något som jag inte orkar osv, exempel skolan på söndags kvällarna. Då säger jag tyst till mig själv i hjärnan, att jag säger tyst till mina tankar så att jag inte ska hör dom. Sheat, va negativa inlägg det har varit på sistonde. Lyssnar på The Frey som btw är ett av mitt nya favorit band, dom är asbra måste jag säga. Lixom varenda låt spelar om och om igen, sök på spotify om ni inte lyssnat på dom innan.

 

- Varför verkar livet bättre i Usa? Eller det kanske bara är jag som tänker så eller inbillat mig? Hoppas jag har rätt.

 

Sova blir det om ett tag, borde egentligen lägga mig tidigit eftersom att jag behöver/älskar att sova. Borde ta igen timmarna på helgen, men det är ju då man vill vara upp och göra de saker man inte kan göra när man har skola. En rå nattmänniska, älskar mörkret utanför fönstret, älskar att vara ute i mörkret och allt är bara mer chill. Ser fram emot julen faktiskt, när det är mörkt på dagarna. När man går till skolan och mörkt när man går hem, borde vara tvärs om men inte för mig. Inte nu i allafall. SOVGOTT People ♥

Comments
rebecca

sv; dom är grymt snygga!

2010-09-21 @ 10:35:11
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Amanda - MANDOSA

sv: har dom redan börjat sända på TV ? :o

2010-09-21 @ 12:11:47
URL: http://mandosa.blogg.se/
Amanda - MANDOSA

sv: okok, tur! Jag vet inte, men förmodligen stefan :))

2010-09-21 @ 12:39:08
URL: http://mandosa.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: