2010-11-09 ? 03:45:24

3.45AM

Börjar klockan åtta idag. Gillas! För då slutar vi tidigt. Klockan är ju snart fyra, ingen ide att sova då ju. En timma går ju så himla snabbt. Somnade när jag kom hem från skolan förut så jag har nog fått tillträckligt sömn för att orka dagen. Kom nästan försent idag, men jag hann presic. Gick hemifrån halv åtta, och det tar ju ändå 20 minuter att åka till kungsportplatsen sedan måste jag ju ta buss i två hållplatser och gå i typ fem minuter, men jag hann presic. Tycker det är så himla skönt att gå till skolan när det är mörkt ute, mysigt med mörker.

 

Nu sitter jag här i mitt fula rum och lyssnar på musik. Vill ha fotovägg! New york, eller en bild på Ian skulle vara ännu snyggare. Har lust att gå på Akon konsert också, hans musik är så himlahimla bra. Att gå på hans konstert är ett måste i livet!  Yay, kom just på att 90210 och Gossip girl kommer upp på nätet snart. Gossip girl är tråkigt nu tycker jag. Vad hände med serien egentligen, om man jämför säsong ett med säsong fyra. Stor skillnad på ett dåligt sätt, det borde förbättras med varje säsong om det ska förändras alls. Bye for now ♥

 

 

Comments
Lo

jag gillar den första generationen bäst, har en megacrush på Mike Bailey, haha... du då? Det börjar i januari men jag är inte särskilt taggad på varken den generationen eller den amerikanska versionen.

2010-11-09 @ 10:26:19
URL: http://louisewi.blogg.se/
JUDITH GRAHN

SVAR: gör det, finns på svt play :)

2010-11-09 @ 19:13:46
URL: http://judithg.blogg.se/
Petra

måste säga att jag tycker att du tar väldigt fina bilder :)

2010-11-09 @ 21:03:16
URL: http://tvtown.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: