2010-11-22 ? 21:10:40

i miss my phone!

 

Min mobil blev stulen förra veckan, så jävla frustrerande. Det ska alltid hända mig känns det som. Och det som gör att jag stör mig mer är att mobil stals från mitt hem. Så det är allstå någon som brukar komma hit som har tagit den, åh dampattack på personen!! Musiken, och läsandet. Brukade alltid läsa fanfictions på mobilen innan jag skulle sova, men nu måste jag läsa på datan.. krångligheter. Mycket bekvämare att läsa på mobilen än att ligga med en data i knät.

Comments
jacquline.

men what a fuck marie? :O ofta de är någon som brukar va hemma hos dig, men liksom vem fan kan de vara ? för de är väl inte sååå mycke folk som e hos dig eller? :O haha så typiskt dig att din mobil e borta som alla andra :( haha lilla marie asså xD fan vad jag saknar dig btw ! i love you <3

2010-11-23 @ 10:38:42
URL: http://nattstad.se/jacqulinejabrin

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: