2010-11-11 ? 18:17:25

Two done, seven to go


The fury, tredje boken av serien. Började läsa den nu i veckan. Jag gillar böckerna men tvserien är så mycket bättre. Vet faktiskt inte varför jag inte har börjat läsa böckerna innan. Jag föredrar att läsa fanfictions istället för böckerna eftersom att jag kan läsa mer om Damon och Elena då. Så det blir att jag väljer att läsa dom istället för att läsa i boken. The vampire diaries kommer på tv nu ikväll klockan åtta kom jag på. Säsongsavslutningen av säsong ett, blir nog att jag kollar på det även om jag redan har avsnittet hundramiljoner gånger. Alltid lika bra. Och sedan inatt kommer ju avsnitt nio av säsong två på nätet, längtar! Efter avsnitt nio måste man vänta i tre vecker, tills December.. evigheter! Jag kommer att dö!

Comments
Amanda Rieem

HEJ! :D

Hoppas du får en bra helg awesome! :D

KRAM!

2010-11-12 @ 17:35:32
URL: http://rieem.com

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: