2010-08-31 ? 20:41:43

RIGHT NOW

Bilderna tog jag för ett tag sedan on a board-on, känns som nyss med det var det tydligen inte om man kollar på klockan. Börjar bli sjuk tror jag, har asont i halsen och nu börjar min näsa göra ont också får ont när jag andas. Inte skönt! Känner mig segare än vanligt, hoppas jag mår bättre imorgon bitti. Skoldagen idag var lite seg, imorgon skippar vi WS för vi inte har något att arbeta med. Läxan som vi fick idag är redan klar, var ju bara några tag. Skönt det också.

 

Just det!! The pretty reckless skiva släpptes igår, älskar den. Så himlajävla bra, så lyssna på den. Vet inte om ni som läser lyssnar på dom låtar jag rekomenderar på bloggen men nu äre fan ett måste asså. Okej? Braa, Lyssna här så kommer ni till spotifylistan med albumet Light me up. DÖR så bra!

 

 

Comments
linnea

dom va jävligt bra! :)

2010-08-31 @ 23:07:30
URL: http://nealii.blogg.se/
Manilla, älskar min Liam

Va söt du e .. så fin ... Underbara syster !

2010-09-01 @ 23:02:56
URL: http://maanilla.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: