2010-01-13 ? 22:02:35

22.02

Heello

Har inte skrivit på ett tag för jag vet inte vad jag ska skriva, finns ju typ inget att skriva om just nu. Imorgon är en skön skoldag, hemkunskap & musik på morgonen. Det dåliga är bara att vi måste till utmark på morgonen, då måste jag gå mycket tidigare hemifrån än vanligt, annarsbrukar jag ju gå några minuter innan vi börjar. 
Men i allafall, nu ska jag träna lite mer på so, gissa vad det blir sedan?..



O just det. Gossip girl kommer tillbaka i MARS, längtar ihjäl mig. Tycker det är dåligt av CW att göra ett uppehåll på så länge, sedan den 7 december. Tror det är det trettonde avsnittet som man ska ladda ner då eller något.
Men hoppas att tiden går så fort som jag vill att den ska, det är ju typ 2 månader kvar 0.0

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: