2010-07-14 ? 11:41:42

11.41

Godmorgon, sitter här och käkar o'boy pulver. Har ingenting att göra, tråk. Vill att Evo, Nina, Olivia ska komma hem så vi kan hitta på massa saker. Höhö, Olivia och Nina kommer hem i slutet av månaden och då måste vi göra massa saker, för det är ju den sista riktiga sommaren tillsammans sedan kommer inte somrarna vara likadana. Men vi ska hålla kontakten i allafall :D, och vi bor ju inte långt ifrån varandra heller. När man har varit kompis med någon i över 10 år så tror jag inte att vänskapen försvinner pga att man byter skola.

 

Såg Darin igår på tv, darintiderna var så bra. "Daringänget" som dom kallade oss i skolan jag, evve, gålnaz och nina. Det var ju några år sedan nu, tänk va små vi var, herregud. Alla konserter vi var på, vi älskade verkligen Darin. Han var så jävla söt, han är forförande söt men har var så liten då om man jämför med nu. "Move" är en av låtarna som påminner om konserterna mest, ibörjan när han kom upp på scenen med allt lysande ljus. Tycker att han borde ha en konsert där han sjunger alla hans gamla låtar, jag hade lätt gått.

Fan vad jag älskar hans gamla låtar, sitter och lyssnar på dom nu. Alla minnen, får massa flashbacks. Dom betyder!

 

Comments
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 15:31:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: