2010-07-13 ? 14:25:07

MUSIC/NEW/OLD

tänkte lägga upp lite musik, både gamla och nya låter. Dom gamla låtarna är sånna som jag inte tröttnar på för att dom har en mening eller bara är asbra, dom nya är också sköna.Jag vill hitta nya låtar som jag gillar, det är så störande eftersom att jag vet att det finns asmånga låtar som jag skulle älska som jag inte vet om. Men man hittar ju alltid ny musik ändå, ännu lättare nu när man har sporitfy.

 

Sia - Breath me

Onerepublic - say all i need

Flo Rida - Club cant handle me

Hotpipes - The future is there we belong

 

Dom här tre låtarna kommer jag alltid att lyssna på, det går inte att inte älska att lyssna på dom. Har lagt inte dom tidigare så det blir favorit i repris. The big pink, Onerepublic och The faint. Tänk så kunde man skapa sin egna konstert med alla band och artister som man gillar :D

 

The big pink - Velvet

Onerepublic - Secrets

The faint - Mirror error

Comments
angelica

sv ah verkligen :) sjuukt snygga!

2010-07-13 @ 14:54:14
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: