2010-06-14 ? 14:17:01

HEJSAN, det är sommarlov. Skönt, synd att det inte har varit så fint väder de senaste dagarna och det regnade ju såklart på skolavslutningen så att mitt hår fluffade. Efter skolavslutningen gick alla nior på middag eftersom att våran skola inte har någon ball i slutet av nian pga att det bara finns en nia. Vi åt tre rätters middag och hade det mysigt. Lärarna sjungde en låt som var till oss, det var då jag började gråta. Jag kunde inte förstå att det var sista gången alla kommer vara samlade som myror tillsammans. Och när man kollade runt i rummet och såg alla gjorde att jag började gråta ännu mer. Sedan i slutet höll våran lärare ett tal om att vi kommer att gå i skilda vägar osv, då började alla att gråta. Det var så sorligt, jag kunde inte sluta att gråta heller. Vi kramade alla lärare och gick ut, alla grät forförande och kramade om varandra. Några i klassen har gått där sedan början, i allstå tio år. Jag kommer ihåg när jag började i klassen för 10 år sedan, tiden har verkligen gått väldigt snabbt. Vi har haft det väldigt kul och jag har många roliga minnen med klassen. Kommer alltid älska klassen ♥

 

Comments
olivia

aaaaw <3

2010-06-15 @ 00:36:40
Mathilda

sv: tack så hemskt mycket! :D

2010-06-15 @ 16:12:55
URL: http://mathiildaofsweden.blogg.se/
Noemi

sv: tack så myycket :D !



Niiice bloogg :D

2010-06-16 @ 00:33:26
URL: http://nnoeemii.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: