2010-06-29 ? 01:08:17

Postcard from California

Hejsan. Sitter i mitt rum och lyssnar på musik, Paramore faktiskt. Har lyssnat på några av deras låtar innan men nu börjar jag faktiskt att gilla dom. Haha evve som gjorde att jag börja lyssna på dom faktiskt, såg ett youtubeklipp på hennes blogg sedan blev det spotify. ◊ Imorse fick hem ett vykort från Fatima som var i Los Angeles förra veckan, nu befinner hon sig nog i Las Vegas eller i någon annan stad. Hon ska vara i USA i tre och en halv vecka och åka mellan massa olika städer. Snacka om att ha den bästa sommaren. =)

Någon gång i livet ska jag också göra det har jag bestämmt, någon som föjer med? :P

 

Just det eftersom att jag inte har varit hemma den senaste veckan visste inte jag vilket gymnasium jag hade kommit in på så jag fick reda på det idag när brevet kom. Jag kom in på Kunskapsgymnasiet som var mitt första val, bra det eftersom att jag ångrar att jag tog cyberg som mitt andra val.  Jag börjar den 23 augusti och ska vara där klockan 13.00 för upprop, kommer att vara närvös och jag hoppas inte jag kommer att börja att skratta åt någonting som inte ens är roligt som jag typ alltid brukar göra. Eller ah, det är roligt i min hjärna men när jag tänkter efter så är det inte så kul eller jo det är det.  :D:D:D

Comments
Golnaaaz

Hahahah faan va braaa marie :D alla börjar nog den 23de haa :D HAHAHHA ja svääääääär du kommer skratta sönder dej första dagen sen alla kommer tro du e cp på riktigt xD haha

2010-06-29 @ 16:24:30
evvo

jag sa ju att paramore är awesome, nu ångrar du dig allt lite att du inte följde med när dom spelade den 20 vavavava?!?! haha, jag är lätt på att åka med till LA osvosvosvo :D:D:DDD

2010-06-29 @ 18:59:46
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: