2010-03-30 ? 07:12:24

07.10



As snygg bild


Hellooo

Klockan är sju och jag ska börja fixa mig snart, kommer bli en skön skoldag idag. Vi slutar efter bamba, måste bara göra en redovisning snabbt efter det. Måste plugga as mycket sedan när jag kommer hem, vi har prov i SO på torsdag och så måste vi lämna in ett arbete i hemkunskap. Och vi har No förhör också, och matte och engelska. Åh jag orkar inte tänka på läxoorr, så dagen kommer vara skön ända tills jag kommer hem. Det jag ser fram emot ikväll är alla tv-serier, 5 serier på en kväll :O Men det är ett måste när jag vet att det kommer på tv o datan.

Aja nu ska jag fixa mig, puss o kraaam

Comments
Fatima

Bamba! ha ha ha ha... lika roligt varje gång.

2010-04-01 @ 20:35:47
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: