2010-05-22 ? 06:22:25

Center stage turn it up

.. ska jag kolla på nu. Det är en dansfilm så det ska bli kul, det ser alltid så coolt ut när dom dansar. Stomp the yard 2 kommer ju på bio i år, kommer bli extra kul att se den eftersom att Tyler från taking the stage kommer att vara med. Men man kommer ju missa Columbus såklart, haha. Men nu är det Chace och Bass som gäller.

 

Måste berätta en sjuk sak, nästan varje gång jag ser Robert Pattinson ser jag en fuktig rumpa framför mig. Seriöst varför gör jag det?? helt sjukt för jag tyckte att han var as snygg, speciellt i allafall i twilight. Det tycker jag fortförande men i verkligheten är han egentligen inte så jätte snygg. Men som sakt han ser forförande bra ut. Lixom hallå? en rumpa och Robert Pattinson men ba hallå vad tänker du med? Haha.

 

Ed westwick.. OLALA eller ska man säga Chuck bass?.. nej båda!! Chuck.. Omg, när han pratar flippar jag för hans röst är så jävla grr-ig, haha asså det går inte och förklara. Och hans blickar, hans kläder, sättet han går. Om du inte förstår vad jag menar kolla på ett GG klipp på youtube, då KOMMER du att förstå what im talking about. Ed.. british accent.. kolla på videon längst ner. LOVE  IT!!

 

Chace crawford.. omg hans ögon är asfina, as snygg speciellt när han har sin lugg upp. Och när han skrattar, asså jag blir helt glad och skattar med. Kolla bara på det här klippet.. hur söt är han inte? Och när han säger "do something" vid 2.28 , åh så kul.

 

CHACE

 

Ed westwick..

är det bara jag som dör?

Comments
Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Sv: Tack så mycket för din röst på min blogg! Snart kommer länkarna från tävlingen upp! Kanske var det tack vare dig jag vann! Följ gärna min blogg via bloglovin, om 20 dagar åker jag till Florida en månad och kommer då blogga därifrån med bilder, videoklipp och en hel del annat! Tack!

Ha en bra dag

/Denise

2010-05-22 @ 12:40:18
URL: http://photobydenise.se
Anonym

Tack tack !

2010-05-22 @ 22:49:22
URL: http://daarkchild.blogg.se/
Linnéa utan v

mm jag håller med dej han har nått speciellt med sin röst=)

x

2010-05-23 @ 10:55:08
URL: http://blueeyesdontlie.blogg.se/
Jeanette

Hej!



Jag har en ny tävling inne hos mig just nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!



Ha en fortsatt underbar söndag.

2010-05-23 @ 14:51:08
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Elina

Hej..

kollade precis på gossip girl, man smälter av chace VARJE gång :Ooo hur mår du?

2010-05-23 @ 21:49:07
URL: http://eeelinaas.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: