2010-05-31 ? 20:12:33

NEW

Hello Hello

Idag har det varit den skönaste måndagen på länge, det beror på att jag slutade vid elva idag. Det borde vi göra varje måndag känner jag, men nu är det ju bara en måndag kvar med klassen och det är den dagen vi åker till stockholm, det ska bli så himla kul. Vi ska vara vid tågstationen vid fem någonting och eftersom att det tar ett tag att åka in till stan plus att jag måste vakna ca en timme innan jag går utanför dörren tycker jag att det är onördigt att sova två tre timmar. Ska sova ut på lördagen så jag inte kommer att vara trött på måndagen och tisdagen.

 

Efter skolan åkte jag till Allum och handlade lite. Nagellack från HM (älsar färgerna), fake converse, leggins, örhängen och en döskallering som är assnygg. I veckan ska jag köpa äkta converse, kollade idag men det fanns inte i min storlek och den färg jag vill ha. Vet inte exakt vilken färg jag vill ha, men en sommarfärg i allafall, kanske gula eller något. Kvälles jobb blir att hacka gurka och tomat till klassen imorgon, vi ska till slottskogen och ha picknick. Vi är tjugo personer om man räknar med lärarna, kommer ta lång tid att hacka allt. Är inte helt säker att vi ska dit eftersom att många killar skulle vara borta men eftersom att jag läste att vi skulle det på evo's blogg är det vell så hoppas jag. Och imorgon får jag inte glömma att ta med hennes bok ;P

 

Haha dom här två låtarna är till jacque från mig... i know you love them haha

Comments
jacquline.

haha asså marie fan vad jag älskar dig asså!

hahaha asså för söt är du, HAHA du vet att jag hatar den you know aaah aaah aah nur hur fan den går. åååh vad jag hatar den!

så söt är du, du tänker fortfarande på lilla jacquiie ;d fan vad jag saknar dig hörrö :(

haha new york i love u, but u brining me down (sån där fattig röst) och våra skratt efter de. hahah asså så jävla bäst. bäst är du asså !

huhuh snart är de den 21 juni!! och de gillar vi. längtar som fan.

ily min marro <3

2010-06-02 @ 01:29:39
URL: http://jacqulinejabrin.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: