2010-10-24 ? 15:29:40

Ian and Paul, Miami 23/10

Hot like always, both of them!

 

Dom var i Miami igår, fan vad jag ville vara där! Hoppas verkligen att dom kommer till Europa snart, i sånna fall blir det nästa år och då ska jag och jacquline vara där. Och det är ingenting jag bara säger, vi ska! London blir det säker. Längtar! Nu ska jag kolla på några videos från igår och sedan ska jag plugga lite, fast jag har inte så mycket att göra än. Men det kommer vell allt på samma gång lite senare. Vet att jag sak göra några saker över lovet så bästa att göra dom sakerna som ska vara klara efter lovet nu så jag inte har massa saker att göra då.

Jag brukar ju vara så duktig på det annars.

 

Comments
agnes

sv: haha okejj :) var gärna med i fototävlingen :D

2010-10-24 @ 21:16:37
URL: http://agnessvard.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: