2010-10-07 ? 00:45:17

A thing I want to do #3 tattoos

Tatueringar är grymt snyggt på både tjejer och killar. När jag blir 18 vill jag skaffa en text på handleden, som på  den första bilden längst ner. Assnyggt!! Det ska stå något som kommer betyda för mig hela livet, inte något som jag kan något som jag kan ångra. Skulle även kunna tänka mig göra en liknande tatuering som på bilden bredvid.

 

Jag tycker det finns en gräns med för mycket tatueringar, speciellt för tjejer. Det är mycket snyggare att killar har massa tatueringar än tjejer. Nu säger jag inte att jag tycker är fult när tjejer har många tatueringar utan bara om nästan hela kroppen är coverd up. Killar kan däremot vara nästan coverd up, dvs överkroppen men inte benen och sånt. Lil Wayne exempel har ju massa med tatueringar och det tycker jag är snyggt. Tatuering i ansiktet? Snyggt om man passar i det och tatueringen måste vara snygg, och det ska absolut inte vara något stort. Själv skulle aldrig göra en tatuering i ansiktet, men snyggt är det ju faktiskt ibland. Beror på som sagt.

Comments
Angela

Åh, de vr snygg! Jag vill också skaffa en tatuering. :)

SV: Haha, yeah! Tror vi ska dit nästa höst igen. :)

2010-10-07 @ 16:18:19
URL: http://angeelas.blogg.se/
Angela

SV: Typ i nacken, foten eller bakom örat.. Någon stans... Ganska diskret tatuering vill jag ha. Haha! :]

2010-10-07 @ 20:08:16
URL: http://angeelas.blogg.se/
Tove

Sv: Okej, ska kolla! Bara några ynka timmar kvar nu!!

2010-10-08 @ 00:03:30
URL: http://thisistoves.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: