2010-10-22 ? 04:56:36

the moment i have been waiting for in two week is finally here

Nu är det denna tiden tiden på veckan igen. Kollar runt på olika sidor efter länken till det nya avsnittet av tvd. Det sändes för två timmar sedan i usa så det finns ju på nätet någonstans men vart vet jag inte. Men det dyker väl snart upp som vanligt, garanterat vid halv sex i allafall. När jag har kollat klart ska jag sova tills tio/halv elva sedan sticka iväg till skolan, börjar halv ett och slutar vid fem. Skönt, skulle inte klarat av att börja vid 8 idag. Men kommer nog vara väldigt trött och seg ändå eftersom att jag inte sover just nu. Men palla sova när man kan se tvd, right? Skulle ju ha kunnat ställa klockan på 6 och kolla på det då och sedan somnat om men det blev för sent. Och jag måste ha min data stund innan jag går och lägger mig. Den "nya" designen ser ut som den har gjort en gång innan. Skillnaden är bilden, men det är icke klar än. Ni vet ju vem som måste vara med i den! Den blir ju mycket mycket mycket finare då. BYE

Comments
evelina

MARIE??!?!?!??!?!?! hallå?

2010-10-22 @ 20:55:29

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: