2010-10-06 ? 00:25:02

The vampire diaries, season 2 episode 4

 

Så himla bra!! Vill som vanligt att det ska bli Damon och Elena, love them together. Jag har inget emot Stefan men Damon and Elena passar mer tillsammans. Efter jag hade sett detta avsnitt i torsdags vill jag även att Stefan och Katherine ska bli tillsammans. Åh, längtar tills nästa avsnitt. Two days left, yay.

 

Gossip girl däremot är inte bra längre. Trodde aldrig att jag skulle säga det för jag älskade ju verkligen serien. Början av säsong tre var inte lika bra som det brukade vara, men sedan i mitten av säsongen när Jenny började spendera tid med Damien började jag gilla det mer igen. Sedan i slutet när det var triangeldrama mellan Jenny Nate och Serena älskade jag det igen, eftersom att jag var en Jenny och Nate shipper. Jag har väntat sedan jag började kolla på serien att dom skulle bli tillsammans. Jag hoppades men det blev inte så såklart. Nu när jag tänker tillbaka på slutet av säsong tre så tycker jag att the writers har förstört ganska så mycket. The storyline var inte bra alls. Har tappat hoppet om dom två, men nej! När serien slutar så ska dom vara tillsammans så är det. Och säsong 4, nää jag gillar det inte. Speciellt inte nu när Jenny inte är där. Men kommer aldrig börja sluta kolla på GG, så dåligt är det ju inte. But I have lost the feeling.

 

Och en annan sak jag vill ta upp.. Chace Crawford.. Jag fattar inte varför jag tyckte att han var så snygg? Ok, han är snygg. Men inte så snygg som jag sa att han var. Haha var för insatt i GG antagligen. Eller nej jag vet. Jag såg Ian och insåg att Chace inte alls är så snygg. Det var vell kul att ha en liten Chace fas. Har haft jävligt många "snyggfaser", undra vem som kommer här next. Just nu är det Ian men det är ingen fas, kommer alltid tycka att han är snyggast. Och nu menar jag det! Ni kommer aldrig se något sånt här i min blogg "jag kommer ihåg när jag tyckte Ian var snyggast, tycker fortförande att han är snygg men nu är det ju blabla som är snyggast". Believe me.

 

Filminlägg igen? Jag vet, but lets continue.. 90210, im starting too really really like the show. I början var det som ett andrahandsval som jag kollade på när jag hade tråkigt och inte hade något annat att göra men nu kollar jag på det när jag vill ha kul. Just nu är det den andra bästa serien. I want Ivy and Liam together.. but are they together? Nooo, thay are not. Seriöst alla som jag vill ska vara tillsammans är inte det. Har tänkt på det, det är ofta att man vill att det motsatta av de sakerna som händer ska hända.

 

Comments
emelie

Tack så mycke, desamma :)

2010-10-06 @ 00:59:36
URL: http://tangrings.blogg.se/
Angela

Åhh, det verkar faktiskt bra! Borde se det..

SV: Hmm...jo fajtiskt Colombia. :) Sj?

2010-10-06 @ 07:09:54
URL: http://angeelas.blogg.se/
Tove

Håller med om D & E. Han är ju bara såååå underbar. Även S & K- det skulle bli en mycket bättre serie (om möjligt).



Sv: Ja för fan!! Följer är en underdrift. Min pappa kom hem med presenter från London idag. Min bror fick en väggkalender med Harry Potter, min syster en med RPatz. Själv fick jag första TVD-boken och överraskade honom med världens kram. Följer, lever för, avgudar! You name it. Torsdagar gör hela veckan!

2010-10-06 @ 14:08:02
URL: http://thisistoves.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: