2010-10-08 ? 05:39:09

TVD - season 2 episode 5

Nu är jag vaken och det är dags för TVD. Videon måste ladda i ett par minuter innan så att den inte laggas, ska gå till köket och göra en macka sålänge. omg måste skynda mig, flippar lite. DAMON!! :love:

 

 

update: Okej, så jag har kollat på avsnittet nu. Lika bra som vanligt, men det var bara en Damon och Elena scen. Vill ha mer! Nästa avsnitt kommer om två veckor, hatar när det blir ändringar. Så nästa vecka kommer jag sitta och tänka, nu skulle jag ha kollat på The vampire diaires. Torture!!!! I slutet blev jag lite chockad, nu vet man inte vem Katherina ljuger för. Stefan eller Mason? Nu ska jag kolla på avsnittet igen, kollar alltid minst två gånger på morgonen. And btw, Damon Salvatore why so freaking hot? ♥

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: