2010-10-22 ? 21:34:39

I liked him, but now... i love him

Denna veckans avsnitt var väldigt bra, fast jätte sorligt. Trodde inte att jag skulle reagera som jag gjorde. Jag skakade hela tiden, och tänkte wtf. Jag visste att något unexpected skulle hända, och så hände det. Jag har aldrig gråtit så mycket av The vampire diaries, never. Så himla synd. Brukade gilla Stefan förut, men nu... älskar jag honom. Jag gillar Elena och Stafan tillsammans nu, nu förstår jag deras kärlek. Haha låter så fult på svenska, but i understand now. Vill självklart att Elena ska vara tillsammans med Damon men jag har ett vilkor nu. Stefan måste vara med någon som han gillar, klarar inte av att se honom ledsen. När han grät, han var så himla himla sööt. Det är så sött när killar gråter! Och Delena kan inte hända nu det går inte, i slutet av säsong två eller i början av säsong tre går bra. Bäst för alla. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag inte vill att Elena och Damon skulle bli tillsammans nu men det blir bättre så för the storyline. Längtar!

 

Åh jaculine svara inte på sms, jag flippar lite här. Nu ska jag ta och ringa henne igen...

 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: