2010-09-21 ? 19:21:46

designen

Vill ända min desigt. Headern är ju fortförande lika snygg som den alltid har varit men jag vill ha en ljusblogg och själva stilen på vissa saker. Ska ta och fixa det nu, men det tar ju ett jävla tag. Och jag vill bli hundra procent nöjd men det kommer inte hända för jag är inte så bra på att fixa bloggdesigner. Ska ta ock kolla mig runt på några bloggar och få lite insperation. Bloggen kommer säker se lite konstig ut ett tag, men då vet ni varför. Kom på att idol kommer idag, det ska jag kolla på. Men tycker ni inte att dom har för mycket reklam? Känns som det är reklam hela tiden, ska ta och räkna hur många det blir. bye for now

Comments
rebecca

sv; nej dom tre översta och den längst nere till höger är från lindex :) och den längst ner till vänster är från monki! :)

2010-09-21 @ 21:53:13
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: