2010-09-16 ? 03:45:43

talking about nothing

Herregud, kom på att vi har en inlämning tills imorgon för ett tag sedan. Förstår inte riktigt vad som ska vara med heller, visst det står ju vad vi ska ha med men fortförande inte vad. Ska försöka göra mitt bästa i allafall och få med det som jag tror är viktigast. Funderar på att skippa skolan imorgon och skriva uppgiften noga. Vad är "bäst" egentligen? Att skippa en skoldag och lämna in en bra uppgift eller att gå till skolan men att uppgiften inte är så bra? Är verkligen astrött just nu. Min sköna säng hjälper inte till, får mig bara att tänka på hur skönt det är att sova. Sitter nästan aldrig vid mitt skrivbord, bara på golvet och i sängen. Först i början sitter man upp i sängen sedan någon sekund senare ligger man ner och tänker åh vad skönt. Sedan sätter man sig upp igen och så håller det på och man blir tröttare och tröttare, till slut somnar man omedvetet när man har läxor till dagen efter att göra. Ush hatar den känslan när man vaknar på morgonen efter, panik får man och tänker hur mycket är klockan. Och sedan är man sur på sig själv och råpluggar dom sista sekunderna innan man går utanför dörren.

 

Haha har lagt mig ner och nästan somnat kanske minst fem gånger när jag skrivit detta inlägg på kanske tre minuter, blir ungefär tio minuter om man räknar med "sovstunderna". Vet inte varför jag skriver här på bloggen nu när jag borde göra läxan, men började ju faktiskt skriva inlägget för ett tag sedan och då var jag inte såhär trött.SOVGOTT

Fult inlägg jag vet, orkar inte hitta någon bild just nu. Lägger ut det imorgon istället, inlägget ser så tomt ut annars.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment: